5 תשובות
מדיטציה, עיסוק בדברים שגורמים לך להרגיש שלווה ורוגע, להתעלם ממחשבות שליליות וכדומה

לא הייתי ממליץ על תרופות, כי אין תרופה שמרפאה לחץ, יש תרופות שרק נותנות הקלה זמנית וככל שלוקחים אותה יותר זמן נוצר התמכרות ותופעות לוואי יותר גרועות מהבעיה המרכזית
גם אני בדעה של מדיטציה. לשבת ולתת לנשימה להנשם. אפשר גם דימיון מודרך. נניח לצאת לשמש ולדמיין שהשמש עוטפת אותנו והאור נכנס פנימה.

טיפול פסיכולוגי אצל פסיכולוג או פסיכולוגית קלינית בכירים מאד מומלץ.
יש לי עוד עצות אם תרצי, אבל בפרטי. אני מאד לא בדעה של תרופות פסיכיאטריות. ויש לי הבנה רבה בתחום. מלמידה אקדמאית.
לבודהה, האם ניסית להתעלם ממחשבות שליליות? מה קורה לך שאתה עושה זאת? אני לא בטוחה שהמילה להתעלם היא נכונה. לפעמים התעלמות היא דחייה מתוך פחד.
כן הכוונה שלי הייתה לא לגרום למחשבות השליליות להשתלט על קצה המחשבה הרגיל שלך. לא מתוך כוונה של להתעלם כדי לא להתמודד עם האמת. אם מרגישים כך אז בהחלט צריך לעשות חשבון נפש ולא להתעלם.