11 תשובות
הכחולים
אני! אהבתי את הצהובות
אני, הצוות האהוב עליי היה הצהוב
הצהובותת
אניי
אני אהבתי את הכחולים
אמג אהבתע את זה! אני לא זוכרת איך קוראים להם, אבל הצהובים
בואו אלינו חידונאים
ותראו מה אתם יודעיםם
במרוץ ה(????)
הצטיידנו בפרסים
היכוןן
היכון חידון והופפ
בואו אלינו חידונאים
ותראו מה אתם יודעיםם
במרוץ ה(????)
הצטיידנו בפרסים
היכוןן
היכון חידון והופפ
אני ראיתי את זה כי הייתי חייב -_-
שמרתי על אחיינים שלי
שמרתי על אחיינים שלי
אמאלה כל הזמן
הורדות
הורדות
אניי, אהבתי את הצוות הורוד
אני בלופים.
באותו הנושא: