6 תשובות
למה להתכתב?
תוריד monkey
אני אישית הכרתי שם ילדים מחול
אנונימית
קשה מאוד אבל מאנשים תכיר אנשים בגילך ישראלים
נקווה לטוב בהצלחה שיהיה לך :)
שואל השאלה:
אני רק טס לארהב עוד מלא זמן
אני רוצה לבנתיים להתכתב עם מישהו
בארצות הברית
במקום לימודים