התחברות
הרשמה
היי, אז בעיקרון יש לי עבודה בביולוגיה שאני צריכה לקחת 2 תרופות סבתא ולהוכיח אותן ביולוגית.
המשך- חשבתי לעשות על קולה עוזרת לכאב בטן ועל טיון(איך שלא כותבים) של תה בעין לדלקות בעין
אם יש למישהו הסבר ביולוגי על אחד מהם או על כל תרופת סבתא אחרת זה ממש יעזור:)
20 בפברואר 2020, 12:13
ביולוגיה
תרופות סבתא
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
יש לי עבודה בביולוגיה,איך אפשר לדעת איך בני אדם/העולם נוצרו?
אני עושה עבודת חקר בביולוגיה (עולה ל יב), שם העבודה הוא : (בפירוט)
אני צריך לבחור מחלה גנטית אחת לעבודה בביולוגיה איזה לבחור?
אני בכיתה יב ואנחנו צריכים לעשות עבודת חקר בביולוגיה
אני עושה עבודה בביולוגיה על מחלות, איזה מחלות מעניינות יש?
חייב לעשות נספחים בעבודה בביוחקר בביולוגיה?
למישהו יש רעיון לנושא לעבודת חקר בביולוגיה?
מישהו יכול להסביר בקצרה את העיקרון של שטח פנים בביולוגיה?
אני צריך לעשות עבודת חקר בביולוגיה ואין לי רעיונות, למישהו יש?
מישהו שטוב בביולוגיה נושא עבודת חקר ויכול לעזור לי?
יש לי עבודה בביולוגיה צריכה עזרה מה הקשר בין כמות תאי הדם האדומים ליכולת צלילה?