4 תשובות
די בטוח שלא
תנסי ללכת בהם קצת להתרגל אם הבעיה היא באורך שלהן אז תנסי אולי להחליף אותם עדיף לך
כן הן עשויות מעור מאוד קשה אבל ככל שהולכים איתן יותר ויותר הן מתרחבות
עם הד.ר מרטינז הראשונות שלי(שחורות קלאסיות בגרסה נמוכה)הן הי מאוד צמודות ותמידה היו משפשפות לי את הרגל והיום הן כבר קיבלו את הצורה של הרגל שלי והן ממש נוחות
עם הד.ר מרטינז הראשונות שלי(שחורות קלאסיות בגרסה נמוכה)הן הי מאוד צמודות ותמידה היו משפשפות לי את הרגל והיום הן כבר קיבלו את הצורה של הרגל שלי והן ממש נוחות
ברור, הן עשויות מעור ממש קשה יחסית אבל ככל שהולכים איתן יותר ככה הוא מתרכך ותופס את הצורה של הרגל. גם לי ממש כאב בהתחלה ברמה של פצעים ובקושי יכלתי ללכת יותר מכמה דקות ועכשיו אני אפילו לא צריכה לפתוח את השרוכים כדי להכניס את הרגל.
יש לי גם רגל ממש בעייתית ורוב הנעליים עושות לי פצעים אז אם זה הסתדר לי זה יכול להסתדר לכל אחד. כל עוד לקחת את המידה הנכונה אז את תראי שלאט לאט יהיה לך יותר נוח, אם זה המידה שקטנה שום דבר לא יעזור.
יש לי גם רגל ממש בעייתית ורוב הנעליים עושות לי פצעים אז אם זה הסתדר לי זה יכול להסתדר לכל אחד. כל עוד לקחת את המידה הנכונה אז את תראי שלאט לאט יהיה לך יותר נוח, אם זה המידה שקטנה שום דבר לא יעזור.
באותו הנושא: