6 תשובות
סתם אומרים.
תכלס אם אתה גר מסביבה עם זיהום אוויר לנשום זה גם מסרטן...
סתם אומרים בשביל להבהיל
כמו שבכל דבר יש אלכוהל . זה לא באמת חובה שהיה לך סרטן פשוט כנראה יש סיכוי מאוד נמוך במוצר עצמו / חיה , שיש סרטן.
אבל אומרים את זה באמת על כל דבר, יש דברים שאפשר להיזהר מהם כמו לשים קרם הגנה בשמש, לא לעשן אבל בעולם היום כמעט על כל דבר אומרים שהוא מסרטן
בחיים לא שמעתי שכלבים / פרעושים זה מסרטן.
בכל מקרה, סרטן יכול להתפרץ לא רק מגורמים חיצוניים- אמנם יש המון גורמים חיצוניים שיכולים לתרום לסרטן "להתעורר". אבל זה גם נורא תלוי בבריאות של בן אדם ובגורמים פנימיים. בן אדם עצבני יותר, עם רקע מסוים, שהתזונה שלו לא נכונה, והוא מנהל אורח חיים לא בריא, הסיכון אצלו להתפתחות סרטן תהיה גבוהה יותר, בניגוד למישהו הפוך ממנו. בשורה התחתונה- אף אחד לא יחטוף סרטן רק מלשתות בכוס קלקר או כל דבר אחר.