4 תשובות
כי הם לא מודעים לזה שזה לא כל כך מפחיד כמו שכולם אומרים ושרוב הדברים הם הקצנה של דברים שקרו ובגלל השמטה בפרטים זה נשמע יותר מלחיץ ממה שזה
כי בבירה יש אלכוהול ויכולים להשתכר מזה וזה מסוכן להשתכר
מלא אנשים מתים כי הם נהגו כשהם היו שיכורים
מלא אנשים מתים כי הם נהגו כשהם היו שיכורים
אנונימית
שואל השאלה:
אהבתי אנונימית
אהבתי אנונימית
אבל גם מלא אנשים נולדו כשאנשים היו שיכורים, אין סיבה לפחד
באותו הנושא: