4 תשובות
כנראה מהאיימיל
אם התחברת דרך משהו ולא נרשמת.
אם התחברת דרך המייל או אינסטגרם או אנערף אין לי שמץ של מושג דרך מה אםשר להתחבר
אם התחברת דרך המייל או אינסטגרם או אנערף אין לי שמץ של מושג דרך מה אםשר להתחבר
שואל השאלה:
מה זאת אומרת?
אימייל כתבתי אבל לא סיסמה
מה זאת אומרת?
אימייל כתבתי אבל לא סיסמה
אנונימית
שואל השאלה:
נרשמתי עם המייל אבל בלי סיסמה
וכדי להתחבר לפה צריך סיסמה אז... איך הגיוני?
נרשמתי עם המייל אבל בלי סיסמה
וכדי להתחבר לפה צריך סיסמה אז... איך הגיוני?
אנונימית
באותו הנושא: