התחברות
הרשמה
מה הבעיה עם פייסבוק? למה אנשים לא אוהבים פייסבוק?
זה הרבה יותר טוב מאינסטגרם, יש בזה גם משחקים.
17 בפברואר 2020, 14:16
פייסבוק
2 תשובות
זה הכל זקנים שם
ת
תימן רויאל
צודקת
אנונימית
באותו הנושא:
למה רוב האנשים פה או עם דיכאון או עם בעיה כלשהי או אוהבים דברים מוזרים?
למה אנשים לא אוהבים אימואים/גותים וכו' ונרתעים מהם? מה הבעיה בהם?
אתם אנשים שאוהבים לפתור את הבעיה באיומים ובצעקות או בשקט?
אנשים לא אוהבים אותי בגלל שאני שקטה למה זה מה הבעיה בזה ?
(לאנשים שלא אוהבים או שונאים אנימה) מה הבעיה שלכם אם אנימה ולמה אתם לא אוהבים את זה?
אנשים לא אוהבים אותי, גם פה, קוראים לי ''משתמש בעייתי'' מה לעשות?
אנשים תסבירו לי בבקשה ,אתם אוהבים אנשים שמנסים לקטול אנשים אחרים ?
הפייסבוק שולח לי בקשות חברות מאנשים בלי הפסקה, זה הפייסבוק שולח או אנשים?
למה אנשים מתרחקים ולא אוהבים אנשים אדישים?מה הבעיה?
מה הבעיה באנשים שקטים?! למה לא אוהבים אנשים שקטים?
למה אנשים אוהבים דווקא את האנשים שלא אוהבים אותם ושלא מתייחסים אליהם?