6 תשובות
לא מתחברת
לא מתחבר למציאות שם
לפני שהתחלתי לראות , לא ידעתי מה זה , הייתי אומר לחבר שלי "מה אתה הומו?" לא ידעתי מה זה , ולפי הציור זה היה נראה ילדותי ... במיוחד ששמעתי שמדברים שם יפנית .
היום הקלף קצת הפוך...
אני כיום אוהבת אנימה אבל למה פעם לא אהבתי?

מכיוון שנחשפתי לאנימות שנראו לי מוזרות במיוחד וכל המוזרים בכיתה שלי צפו באנימה וכשבמקרה בטלוויזיה יצא לי לצפות באנימה זה תמיד היה מוזר. אחרי תקופה חברה שלי הראתה לי יורי און אייס ומשם כל החשיבה שלי על אנימה השתנתה

חעפרתיי
שואל השאלה:
מוזר דווקה שנתת את יורי און אייס...זה סדרה של הומואים...אבל בסדר
חוח. זה יפה לדעתי