7 תשובות
כי הדם שלהם פגום
כי יש להם בעיה בדם לא?
שואל השאלה:
חוסר בהמוגלובין...
אנונימית
כי חסר להם ברזל בדם, וזה נחשב דם שלא טוב לתרומה.
כי חסר לנו ברזל בדם
לאנשים עם אנמיה יש מחסור בהמוגלובין, לכן תרומת הדם שלהם תכיל פחות המוגלובין או תאי דם אדומים ותהיה בעייתית.
בעיה גדולה יותר היא שכשלוקחים דם אז... יש פחות דם בגוף, שזו בעיה כשהדם כבר גם ככה דליל בהמוגלובין אז זה עלול להיות מסוכן.
יש אנשים שמקבלים מנות דם כדי להעלות את הרמה של ההומוגלובין בדם שלהם- ואם יכניסו להם דם של בן אדם שהוא בעצמו צריך הומוגלובין אז מה עשינו בזה??