6 תשובות
שואל השאלה:
ואם אני תורמת קרטין?
ואם אני תורמת קרטין?
אה אה אפצ'יי
חכי שההשפעה של הקרטין תעלם (תוך חצי שנה / שנה מרגע התחלת התהליך תלוי בסוג השיער שלך) ואז תתרמי
הבנתי שזה לא טוב לפאות, קרטין שמעתי שבסדר
שואל השאלה:
למה?
למה?
אה אה אפצ'יי
מדובר על החלקה כימית ולא על קרטין למשל (בדקתי) וזה בגלל שהשיער עבר תהליכים כימיים שבתהליך הפקת הפאות יכול להפריע
הוא לא טוב לפיאות
באותו הנושא: