התחברות
הרשמה
זה מוזר שאני חושבת שאני בחיים לא יהיה הזוגיות??
בת 17 אני באמת מרגישה ככה ואני די התחלתי להשלים עם העובדה הזאת .... אני נשמעת ממורמרת אבל אני לא פשוט יותר קל לא לחשוב על בן זוג
16 בפברואר 2020, 15:59
מערכת יחסים
תשובה אחת
את לא מוכנה לזה אל תדאגי כשזה יבוא זה יבוא את רק בת 17 יש לך את כל החיים לפניך :) תאמיני בעצמך
ס
סתם עוד גולשת בסטיפס
באותו הנושא:
אני חושב שאני מוזר. אני מוזר?
זה מוזר שאני בת 13 ואפילו לא התנשקתי כאילו היו לי חברים ולא התנשקתי בחיים.
זה מוזר ללבוש חולצה שאני חושבת שהיא יפה עם סמל של להקה עליה שאני לא שומעת ,?
זה מוזר שאני חושב שאני המשתמש הכי שנוא בסטיפס
קצת מוזר שאני עולה לכיתה י' ואף פעם בחיים שלי מא' עד עכשיו לא הושעתי?
זה מוזר שאני מפחדת שאני אהיה שטוחה לכל החיים?
זה הגיוני שילדים לא רוצים להתקרב אליי וחושבים שאני מוזר בגלל שאני מעדיף מאוורר על מזגן?
אנשים חושבים שאני מוזרה בגלל שאני אוהבת אופרות ואוהבת לשמוע מוזיקה קלאסית, מה דעתכם?
היי, ילדים חושבים שאני מוזרה ביגלל שאני חושבת שבנות ים אמיתיות ואני רוצה להיות בת ים
אתם חושבים שאני מוזרה שאני שומעת שירים באנגלית כשאני לא מבינה מילה?
זה מוזר שאני חושב לפעמיים שאני מסתכל אל העולם בצורה אחרת מאנשים אחרים