7 תשובות
שואל השאלה:
למשל שאני חושב שאין משמעות אמיתי לחיים מלבד החיים עצמם בעיקרון
אנונימי
לא , וגם אני כמוך.
כן כל אחד רואה תעולם בצורה אחרת אם תפרט יוכלו להזדהות איתך
לא, לדעתי כולם מסתכלים על העולם בצורה שונה גם אם זה בהבדלים הכי קטנים. גם אני מאוד שונה בדעותיי ובפעולותיי.
מה מוזר בזה?
לא..אני כמוך.