4 תשובות
לא גרוע בכלל, אני אף פעם לא שמה עקבים לאירועים.
לא רואה בזה בעיה...
לא רואה בזה בעיה...
לא גרוע בכלל גם אני באתי עם נעליים שטוחות
ממש לא רע, גם אני בטוחה שהיא תבין
הכל טוב נעליים יפות עושות עבודה אפילו יותר טוב מנעלי עקב :)
תהני!
הכל טוב נעליים יפות עושות עבודה אפילו יותר טוב מנעלי עקב :)
תהני!
זה לא כזה נורא. עדיף שתבואי עם משהו שנוח לך ולא יזיק לבריאות שלך מאשר שתסבלי כל הלילה
באותו הנושא: