5 תשובות
למה את לא מגיעה כל כך הרבה?!!! ברור שזה גרוע אבל מה הסיבה להחסיר יותר משבועיים מהביהס?!
אה אתה בן תקרא את זה כבן
עדיף שתלכי.
זה... חצי קלאץ'.
מצד אחד, אתה מחסיר הרבה ימים ברציפות שיכולים להדליק נורא אדומה, וגם אתה מחסיר חומר.

מצד שני, אם זה מוצדק ואתה לא מבריזן... זה פסדר.
שואל השאלה:
כל השנה באתי יפה... התחיל לי איזה וירוס לפני שבוע ובאתי חולה מת בגלל בגרות ומבחן באזרחות, באתי ממש גוסס אז בשלישי ורביעי לא באתי, עכשיו מרגיש קצת יותר טוב אבל עדיין לא מאה אחוז

לגבי שבוע הבא זה מסיבה מוצדקת בגלל מכינה, כנ"ל לשבוע אחרי ושבוע אחרי (3 שבועות רצוף) רק שזה יוצא ממש שאני נעלם שלישי רביעי חמישי חודש רצוף ובטח יעשו לי פרצופים
אנונימי