14 תשובות
מי זה חח
שואל השאלה:
מהאח הגדול
מהאח הגדול
אנונימית
אהה עכשיו אני רואה שכתוב האח הגדול
שואל השאלה:
איכס
איכס
אנונימית
אני לא סובלת את כולם כי זה נראה לי לפעמים גם ככה קצת תת רמה אני רק זוכרת שראיתי שם מישהו שקוראים לו ניר נראה לי ואני חושבת שהוא אחד השפןיים היחידים שם. הוא עף?
מה איכס
אנונימית
שואל השאלה:
עוד לא והוא רחוק מלהיות שפוי הוא משוברים שתיקה
עוד לא והוא רחוק מלהיות שפוי הוא משוברים שתיקה
אנונימית
שואל השאלה:
איכס עליה
איכס עליה
אנונימית
אה גם יש שם מישהי נורמלית שקוראים לה תקווה אני חושבת אבל זהו פה זה נגמר כל השאר שם הזויים חח(לדעתי רק אל תהרגו אותי)
שואל השאלה:
כן תקווה סבבה
כן תקווה סבבה
אנונימית
היא מרגיזה רצח
יואו כנל.
כן זבל כזאת מעצבנת.
אנונימי
שואל השאלה:
מזעזע הדיירים שהביאו
כל אחד יותר גרוע מהשני
פול מילא נוצרי אבל גם מה זה ההערצה הזאת לניר שהוא דובר שוברים שתיקה? איכס
ואת כפיר ממש לא אהבתי מה זה ההתגאות הזאת שהיית עם מישהי בת 40 בגיל 16 ושאבא שלך חיכה לך בחוץ מה
וזה שמאוהב בחגית שוביניסט מה זה אוהב שהיא מובלת כאילו תהיי יפה ותשתקי איזה חוצפן
מזעזע הדיירים שהביאו
כל אחד יותר גרוע מהשני
פול מילא נוצרי אבל גם מה זה ההערצה הזאת לניר שהוא דובר שוברים שתיקה? איכס
ואת כפיר ממש לא אהבתי מה זה ההתגאות הזאת שהיית עם מישהי בת 40 בגיל 16 ושאבא שלך חיכה לך בחוץ מה
וזה שמאוהב בחגית שוביניסט מה זה אוהב שהיא מובלת כאילו תהיי יפה ותשתקי איזה חוצפן
אנונימית
באותו הנושא: