5 תשובות
יוואו זה קרה לי
אנונימי
תנסי להבין גם את הצד שלה
אנונימי
שואל השאלה:
היא לא מקשיבה ושאני מדברת איתה היא מתגוננת והופכת את עצמה למסכנה
אנונימית
לרוב במצב של ריב עולים הטונים ויש צרחות ואי אפשר לנהל ככה שיחה שפויה..
תנסי לדבר איתה ברוגע ולהסביר לה מה את מרגישה ושאת רוצה שתהיו חברות ולא אויבות..
אם זה יגיע לצרחות תרגיעי ותגידי שאת לא מעוניינת להמשיך לדבר בצורה הזאת ושאת רוצה שתדברו ברוגע..
תנסו להבין אחת את השנייה ולמצוא דרך לחיות בשלום אחת עם השנייה
לדבר איתה דוגרי, ארבע עיניים. תגידי כל מה שאת חושבת ואיך לשפר את זה.