5 תשובות
צריך לראות מה כתוב והוא לא יכול להיכבה לבד אם כן נדפק הספק
שואל השאלה:
לא כתוב כלום זה רק ההתחלה של ההדלקות שלו ואז הוא נכבה ואז כשאני מנסה שוב הוא נדלק לשתי שניות ונכבה ואז בכלל הוא לא נדלק
לא כתוב כלום זה רק ההתחלה של ההדלקות שלו ואז הוא נכבה ואז כשאני מנסה שוב הוא נדלק לשתי שניות ונכבה ואז בכלל הוא לא נדלק
אנונימי
הבעיה איננה בספק מכיוון שאם היתה בעיה בספק המחשב לא היה נדלק כלל. תקלה שכזו נגרמתלרוב בשל תקלה במערכת הפעלה / ברכיב זכרון.
כאשר המחשב נדלק (ממש בהתחלה לאחר ההדלקה), נסה ללחוץ על f8 ותקבל תפריט עם מספר אפשרויות, בחר את האפשרות מצב בטוח וראה עם זה עולה.
לא עבד נסה מצבים אחרים, אם אף אחד מהם לא עזר יש לפנות לטכנאי.
כאשר המחשב נדלק (ממש בהתחלה לאחר ההדלקה), נסה ללחוץ על f8 ותקבל תפריט עם מספר אפשרויות, בחר את האפשרות מצב בטוח וראה עם זה עולה.
לא עבד נסה מצבים אחרים, אם אף אחד מהם לא עזר יש לפנות לטכנאי.
שואל השאלה:
תודה אני אנסה
תודה אני אנסה
אנונימי
שואל השאלה:
הוא בכלל לא נדלק לי בבקשה תעזרו לי אח שלי יהרוג אותי, פעם אחת הוא כמעט הרג בגלל המחשב שלו.
הוא בכלל לא נדלק לי בבקשה תעזרו לי אח שלי יהרוג אותי, פעם אחת הוא כמעט הרג בגלל המחשב שלו.
אנונימי
באותו הנושא: