3 תשובות
האייפון שלך נכנס למצב תפוח, הוא נתקע על התפוח ואת לא יכולה לעשות עם זה כלום, את צריכה לחדש מהתחלה את האייפון, לא הרסת אותו או משהו את פשוט תקעת אותו.. אז את צריכה ללכת לבן אדם שמבין בזה והוא יתק לך את זה.. אבל כל מה שהיה באייפון ימחק ( לא בטוחה לגביי תמונות), ועם את רוצה גם לפרוץ, את תצטרכי לפרוץ אותו מחדש..
פשוט תלכי לאיש שמבין, מתקן, או אחד כזה שיודע לפרוץ שכנראה גם יודע איך להוציא אותו מהמצב הזה, והוא יתקן לך את זה כמובן בכסף..
ואת יכולה לנסות לשחזר את האייפון בעצמך הינה מדריך,
http://www.rutiavishai.com/2011/12/itunes_15.html
http://www.rutiavishai.com/2011/12/itunes_15.html
באותו הנושא: