7 תשובות
לא שעתיים לא ילך לך
לא
לא.
בטח שעתיים זה מספיק, הבעיה שהשמש עכשיו לא חזקה ככ, לא יודעת כמה יתפוס
לא.
אין סיכוי
שואל השאלה:
אין לי שמן שיזוף חח
אין לי שמן שיזוף חח
אנונימית
באותו הנושא: