התחברות
הרשמה
(הפרלמנט הבריטי) למה אין כזה בנאדם אצלנו בכנסת??? -
קישור מצורף
נשבע שאם הוא היה כמות צופי ערוץ הכנסת הייתה משולשת מכפי שהיא היום.
14 בפברואר 2020, 21:45
פוליטיקה
ישראל
היסטוריה
בריטים
כנסת
2 תשובות
כי אין לנו מבטא בריטי כבד
C
Cristal
חח פתאום יעלה לערוץ הכנסת רייטינג
Zzz
באותו הנושא:
אצל מי הכי שומעים את המבטא הבריטי?
אצל מי הכי שומעים את המבטא הבריטי?
הפרעות אכילה שמתחילות להתפתח אצל בנאדם כוללות בהכרח להקיא את האוכל שהוא אוכל?
הפרלמנט והכנסת זה אותו דבר?
מישהו פה רואה את הפרלמנט בלילה עם אסף, עדי, לירן וויקי?
מישהו הולך היום למסיבה שקוראים לה הפרלמנט?
אני בפרלמנט הנוער ואני לא מרגיש טוב נפשית, הפרלמנט נגמר עוד 40 דקות, ללכת מוקדם?
מה תגידו על חבר כנסת שמארגן ארוחות פרטיות מפוארות על חשבון תקציב הפרלמנט?
הפרלמנט בישראל זה הכנסת?
הפרלמנט זה הכנסת ???
מישהו אצלנו בכיתה תמיד משחרר נאדים במבחנים