19 תשובות
סטיפס
יש פה יותר עזרה
והאתר יותר נוח האמת
לדעתי סטיפס, יותר פשוט ולעניין.
הכל מבולגן בfxp
סטיפס. יש פה קהילה גדולה ומגוונת, הרבה יותר עוזרים פה, יש פה אנשים טובים, ניתן לגלוש יותר בנוח, ועוד.
אני שונא את fxp ואת סטיפס
סטיפס
כספ בהרבה, סטיפס הרוב ילדים בני 12 ומושפעים
fxp, האתר הרבה יותר מסודר לפי נושאים (פורומים) והקהילה בוגרת יותר בהתאם לפורומים הקיימים.
תלוי באיזה נושא.
להעביר תזמן על שטויות של ילדים בני 12? סטיפס.

נושאים רציניים וייעוץ מקצועי(למשל תזונה, קעקוע או תקלה בטלפון) רק כספ.
לא בכוונה לפגוע אבל אנשים שם באמת מבינים משהו מהחיים שלהם ונותנים ביסוס למה שהם אומרים.

ובנוסף הכל שם מחולק לפי נושאים ותתי נושאים מה שמקל על הגולשים מאוד ויש צוות לכל נושא ככה שיש למי לפנות.
סטיפס בפער!!---------------------,
(לא אוהב את הצורה של האתר ה2)
סטיפס.
הרבה הרבה יותר נוח פה.
ב fxp לא הבנתי איך לשאול שאלה לענות לאנשים וזה.
יש להם אתר כל כך נוראי.
סטיפס, יותר נוח מכספ.
כספ בגלל הקהילה הנוראית וההנהלה של סטיפס קהילת סטיפס מורכבת לרוב רק מבני נוער והם נשמעים כמו שכפולים אחד של השני שוחחתי עם הרבה כאן ומדובר במשתמשים שהם לא חברותיים ,חסרי ביטחון עצמי ,בעלי קשיי אינטרקציה חברתית במציאות ובעלי רגשי נחיתות חריפים אבל אני לא מאשים את היותם כאלו אלא את ההנהלה שמעצבת אותם ככה ומונעת מהם להיפתח אל העולם ולהביע את דעתם באופן חופשי,
זה מתבטא בכך שאם יש איזשהי דעה שלא תואמת את השקפת עולמם אז הם יחפשו על מה לתת סטרייק כדי שאותה הדעה תעלם. זה לא מקובל מבחינתי, זאת פגיעה בחופש הביטוי.
אם אני אקבל סטרייק זה רק יוכיח את מה שאני כתבתי.
אני אגיד כל מה שאני חושב ואני לא עושה חשבון
לאף אחד. ולא רק באתר הזה אלא גם ביום יום כששואלים אותי,
אני אגיד את דעתי נגד מי שאני רוצה ולא מתחשבן לאף אחד
סטיפס
כספ לא מובן, האתר די מבולגן אבל זה אתר די סבבה..
זה משהו אחר לגמרי
פה זה שאלות ותשובות שם זה דיונים/שאלות חפי נושאים
סטיפס יותר טוב
סטיפס כי רק פה אני יודעת להשתמש חח
סטיפס


יותר נוח