6 תשובות
מבחינת עיצוב - החדש, עם הזמן למדתי להתרגל אליו והוא הרבה יותר נוח לי.
ישן כי היום רק אכפת לאנשים מפרחים סתומים
ישן. היה לי יותר נוח.
הישן.
היו פה הרבה יותר מומחי סטיפס, אנשים שונים (בקטע הטוב), העיצוב שהיה לי ספציפית נוח יותר
היו פה הרבה יותר מומחי סטיפס, אנשים שונים (בקטע הטוב), העיצוב שהיה לי ספציפית נוח יותר
הישן כי היה מעניין תמיד
אנונימי
ישן..מתגעגעת לפססט
באותו הנושא: