3 תשובות
וואו ממש לא. לדעתי זה ממש יפגע בה ועוד שאחרי שלא דיברתם הרבה זמן זה מה שתשלח לה!?!?
אנונימית
שואל השאלה:
חח למה שהיא תפגע
אנונימי
כי זה כאילו שלא אכפת לך ממנה אני לא יודעת ממש איך להסביר. פשוט באמת תנסה לצור קשר עם אותה אחת שאתה רוצה ואם היא לא תענה אז תתחיל לדבר עם הידידה שלך ואז תשאל לגבייה אבל לא ישר אחרי שלא דיברתם מלא זמן.
אנונימית
באותו הנושא: