8 תשובות
מה לאא זה המון
אני בקושי שורדת 2
בכללי לא,
אבל זה די תלוי כמה שעות אתם לומדים ביום:)
ביום? מיילא כיתה י"א, אבל 6 שעות ביום?
אצלנו היה בכיתה י' 6 שעות ל4-5 יח"ל במערכת
ככה זה גם השנה, הכוונה מפוזר
לרכז את הכל ביום אחד? אידיוטי לגמרי
ביום אחד?
רק מלחשוב על זה כואב לי הראש, נשמע לי הזוי.
זה משהו קבוע? כל שבוע?
אם זה קבוע וזה מפריע לכם תדברו עם מישהו לגבי זה.
לא!
אם זה שעתיים אני מתחיל להתחרפן
שואל השאלה:
כל שבועיים שלושה עושים לנו 6 שעות ביום
שעות בשבוע בלי ה 6 ביום: 5 שעות שבועיות
אנונימי
כן יש לי יותר