3 תשובות
זה חשוב ואת תתחרטי שלא עשית יותר מאוחר.
זה גם לא נורא כל כך לשבת עם כוס שוקו חם, מוסיקה מרגיעה וללמוד.
תעשי כי אחרי זה תהיה לך את ההרגשה הרעה של כול שניה שעוברת ואני לא מתחילה לעשות שיעורים הסיכויים שלי להיכשל במקצוע גובהים.
אנונימית
תעזבי ברגע זה את הסטיפס ויאללה להתחיל לעבוד
לא צוחק תעזבי את זה עכשיו תקחי משהו לנשנש לשתות לשמוע מוזיקה אולי ותעשי שיעורים