6 תשובות
לכי לחדר כושר! חדר כושר! איי חדר כושר!
ריבים כך הזמן קורים אבל צריך להרים את עצמך, האימון יעלה לך את המצב רוח, ממליץ לך ללכת, אחרי זה דברי איתה
D.Z
מה עדיף לשבת ולא לעשות כלום בגלל ריב קטן או ללכת ולעשות כושר, לנצל את הרגע
אני מסיקה ומקווה שאת כבר אחרי מכיוון שאני עונה אחרי שעתיים, אבל להבא כן לכי לחדר כושר ובמיוחד אחרי ריב, תפרקי עצבים שם!
שואל השאלה:
הלכתי היה לי מאוד כיף והמאמנת הייתה מאוד נחמדה אליי^~^
אנונימית
שואל השאלה:
אבל הריבים ממשיכים:( ויש לי רעיון עבודה ואני חייבת לישון ואוף אני לא מסוגלת אני מרגישה שאני חייבת לנצח בריב וזה לא נגמר
אנונימית