13 תשובות
למות. כי זה מה שעושים בסוף כולם
לחיות ינעל דינק!!!
לחיות!!!!!
לא לפחד למות העיקר לעשות הכל מהכל
מקסימום שיכול לקראת זה למות
אבל ככה או ככה זה יקרה בסוף
עד אז לפחות נהנה
עדיין לא מצאנו משמעות לחיים
משמעות החיים היא לעסוק במצוות וגמילות חסדים :)
כל אחד רואה את משמעות בחיים בצורה שונה.
משמעות החיים בשבילי זה להיות שמחים ואופטימיים, לעשות קריירה, להביא ילדים וכן.. בסופו של דבר למות כי לכל סיפור יש סוף אבל אתם אלו שבוחרים את הסוף שלכם :)
אנונימית
לחיות. כי חיים זה דבר טוב.
משמעות החיים זה למצוא את משמעות החיים
מי אמר שיש משמעות?
צדיק תקרא את זה בהצלחה
נכנסנו לעולם הזה למטרה אחת: להתרבות