התחברות הרשמה

מתי רושמים בתחום הצבה אף איקס?

אני מנסה להבין מתי רושמים בתחום הצבה אף איקס..
11 בפברואר 2020, 18:02
משוואותחשבוןאלגברהתרגיליםשיעורי בית    
2 תשובות
f(x) ו-y זה אותו דבר לא?
G
Golden Ratio
תשלח את השאלה
ג
גבר רצח 2
באותו הנושא:
מה רושמים פה בתחום הצבה?
אנחנו עושים תחום הצבה? או שנותנים תחום הצבה?
איך עושים תחום הצבה ל מינוס שש איקס בחזקת מינוס שתיים?
יכולים להיות כמה תחומי הצבה לתרגיל? נגיד איקס לא שווה שתיים אבל איקס גם לא שווה שלוש?
מהו תחום ההצבה של הביטוי: 12-3x תתיחסו שהשורש על כל הביטוי
איפה רושמים את תחום ההצבה של x בביטוי מסוים?
מזה תחום הצבה במשוואות?
מה התחום הגדרה/ הצבה לתרגיל?
קודם עושים תחום הצבה או קודם מצמצמים ואז עושים תחום הצבה? דחוףף
אני אמורה לכתוב תחום הצבה לתרגיל לפני שאני פותרת? ואם אני מצליחה לזהות את התחום הצבה רק אחרי שאני פותרת?
מה זה תחום הצבה? אפשר דוגמא לשאלה בנושא?