7 תשובות
הם סתם אפסים אל תתייחסי.
שאת יודעת מי את ומה את שווה
וכן את עם ביטחון
וטוב שכך
הרבה בנות היו בוכות
לפי דעתי מה שחשוב זה מה שאת חושבת ואת הדרך שאת רואה את עצמך ולא איך שאחרים רואים אותך כי לכל אחד יש טעם שונה ואחרי הכל את חיה עם עצמך.:)
עיוורת את לא חח, את עם ביטחון וזה הכי הכי חשוב
שואל השאלה:
אבל מה זה אומר עלי?
שאני עם ביטחון או שאני העיוורת פה?
אנונימית
וואו ממש ממש לא, אם ככה הם לא ידידים שלך ולא כלום! פשוט אל תקשיבי להם, אל תשקלי להקשיב להם אפילו❤
תקשיבי זה לא את זה הגיל, כולם מכוערים בגיל 14
אבל חכי לגלואו אפ מטורף בגיל 16-17
אנונימי