16 תשובות
פיגמה
לא לובש כלום.
אנונימי
פיג'מה
RY4
פיג'מה
או בוקסר או לא לובש
פיג'מה
שואל השאלה:
בנות- יש כאלה שישנות בלי חזייה?
ובנים- יש כאלה שישנים ערומים?
אנונימית
בחורף - טלינג חם וטיטול
בקיץ - לפעמים רק טיטול
אנונימי
מי יושנת עם חזיה זה לא נוח
ופיג'מה של הנפטר הורוד בחורף
ובקיץ חולצה קצרה ומכנס קצר
כלום בדרך כלל
גם בחורף?! ^
ולשאלה פיג'מה רגילה
אנונימית
^שואלת השאלה.. רוב הבנות ישנות בלי חזייה ככה יותר נוח וגם לא טוב לישון עם חזייה...
RY4
מי עשה לי על הטיטול פלוסים?? חח
אנונימי
חולצה ענקית
מי שעשה על התשובה של הטיטול פלוסים, אתם גם ישנים עם טיטול לפעמים?
אנונימי