16 תשובות
פיגמה
לא לובש כלום.
אנונימי
פיג'מה
פיג'מה
או בוקסר או לא לובש
פיג'מה
פיגמה
שואל השאלה:
בנות- יש כאלה שישנות בלי חזייה?
ובנים- יש כאלה שישנים ערומים?
בנות- יש כאלה שישנות בלי חזייה?
ובנים- יש כאלה שישנים ערומים?
אנונימית
בחורף - טלינג חם וטיטול
בקיץ - לפעמים רק טיטול
בקיץ - לפעמים רק טיטול
אנונימי
מי יושנת עם חזיה זה לא נוח
ופיג'מה של הנפטר הורוד בחורף
ובקיץ חולצה קצרה ומכנס קצר
ופיג'מה של הנפטר הורוד בחורף
ובקיץ חולצה קצרה ומכנס קצר
כלום בדרך כלל
גם בחורף?! ^
ולשאלה פיג'מה רגילה
ולשאלה פיג'מה רגילה
אנונימית
^שואלת השאלה.. רוב הבנות ישנות בלי חזייה ככה יותר נוח וגם לא טוב לישון עם חזייה...
מי עשה לי על הטיטול פלוסים?? חח
אנונימי
חולצה ענקית
מי שעשה על התשובה של הטיטול פלוסים, אתם גם ישנים עם טיטול לפעמים?
אנונימי
באותו הנושא: