6 תשובות
הזמן זאת התרופה הכי טובה
ממשיכים הלאה.
שואל השאלה:
אבל הוא עדיין מדבר איתי
אבל הוא עדיין מדבר איתי
לנתק קשר בצורה מוחלטת זה כואב ממש אבל בטווח הארוך זה יעזור
תכניסי לעצמך לראש שיש עוד הרבה דגים בים
עריכה: אוף למה כתוב שואל השאלה כבר פעמיים שיניתי (כאילו בין התכניס לתכניסי)
עריכה: אוף למה כתוב שואל השאלה כבר פעמיים שיניתי (כאילו בין התכניס לתכניסי)
לא לדבר איתו
לא להיות בסביבה שלו
לנתק קשר לחלוטין
עם כמה שזה קשה בסופו של דבר את צריכה לעשות מה שטוב לך.
לא להיות בסביבה שלו
לנתק קשר לחלוטין
עם כמה שזה קשה בסופו של דבר את צריכה לעשות מה שטוב לך.
באותו הנושא: