5 תשובות
כן זה סתם ישבור להם את הלב
תראי עם מי את מרגישה הכי בנוח
שואל השאלה:
אני מרגישה עם כולם בנוח ולא משנה מי אני אבחר אני עדיין ארגיש פספוס....
אנונימית
כן את סתם משחקת להם ברגשות
זה לא רע רק אל *תצאי* עם שלושה ביחד או אל תגרמי להם לחשוב שאתם בקטע ברמה שכשמישהי אחרת תרצה לצאת איתם הם יגידו 'לא אני בקטע עם מישהי'
אני אישית מאמין שעד נשיקה/עד מין (כל אחד וההחלטה שלו) זה בסדר למקבל כי היחסים עוד לא באמת רציניים... אחרי? תחליטי אם הוא בשבילך או לא
אנונימי
באותו הנושא: