5 תשובות
כן זה סתם ישבור להם את הלב
תראי עם מי את מרגישה הכי בנוח
תראי עם מי את מרגישה הכי בנוח
שואל השאלה:
אני מרגישה עם כולם בנוח ולא משנה מי אני אבחר אני עדיין ארגיש פספוס....
אני מרגישה עם כולם בנוח ולא משנה מי אני אבחר אני עדיין ארגיש פספוס....
אנונימית
כן את סתם משחקת להם ברגשות
זה לא רע רק אל *תצאי* עם שלושה ביחד או אל תגרמי להם לחשוב שאתם בקטע ברמה שכשמישהי אחרת תרצה לצאת איתם הם יגידו 'לא אני בקטע עם מישהי'
אני אישית מאמין שעד נשיקה/עד מין (כל אחד וההחלטה שלו) זה בסדר למקבל כי היחסים עוד לא באמת רציניים... אחרי? תחליטי אם הוא בשבילך או לא
אנונימי
באותו הנושא: