6 תשובות
היי, רוצה לדבר בפרטי?
אני אשמח :)
לזכור שיש ילדים באפריקה? אני מאמינה שהיא יודעת, אין צורך לציין.
כל אדם עובר סיטואציות שונות בדרך התמודד שונה בהתאם לו.
תקשיבי, מי חושב שאת צריכה להיות חזקה? תשימי פס.
או שצסבירי שברגע שהם יפסיקו עם הצפיות הנוראיות האלה, רק אז את תתחילי באמת לעלות למעלה.
את לא לבד, בכלום
ואת תמיד מוזמנת לכתוב לי גם אם את צריכה.
אף אחד לא צריך לצפה ממך לכלום. להמדים להמתין שאת תהיי חזקה תחת הלחץ הזה זה כמו לחכות למשיח.
את חייבת להסביר להם שאת לא חושבת שאת חזקה מספיק כרגע, שיצנו לך את הזמח והמקום לפרוק, שיניחי לך ושתחת הלחץ הזה את במיוחד תא תהיי חזקה אלא רק תהיי חלשה עוד יותר מתוך סטרס ועצבים.
תפרקי לכי לחופשה תהני שהיה לך כוחות תחזרי אף אחד לא שווה את זה
תמיד תזכרי שיש אנשים רעבים באפריקה
תפרקי לי
הכל יעבור
xm1
לזכור של כולם קשה בחיים ושזה לא קל ותתחזקי בזה שלפני את עצמך בדברים שאת אוהבת מקווה שתתחזקיי