תשובה אחת
שואל השאלה:
בגלל שפתחתי אנסטגרם למרות שיודע שמעצבן אותה ולאדיברתי איתה עלזה לפני
בגלל שפתחתי אנסטגרם למרות שיודע שמעצבן אותה ולאדיברתי איתה עלזה לפני
אנונימי
באותו הנושא: