4 תשובות
גיל ההתבגרות.. אם את רואה שזה מצב שנמשך כמה חודשים אז תגידי לאמא שלך..
אנונימית
קורה.. זה נקרא גיל ההתבגרות
וואלקאם תו מיי לייף
כנראה הורמונים :))
קורה לטובים ביותר
אם את רואה שזה נמשך לטווח ארוך יותר, ויותר קיצוני, הייתי ממליצה לדבר עם אמא שלך או עם היועצת :)