16 תשובות
כן.
כן
איכס
נו מה איך אפשר שלא
שואל השאלה:
למה לא :(
אני מאוהבת בבורקס
אם היה אפשר הייתי מתחתנת עם בורקס
למה לא :(
אני מאוהבת בבורקס
אם היה אפשר הייתי מתחתנת עם בורקס
אנונימית
זה די גיי
הכי טעים חחח, כשהוא חםם
בורקס גבינה ותפוח אדמה
כן הדבר הכי טעים בעולם
אנונימית
כן.
לא
לא טעים לי האמת
לא טעים לי האמת
כן.
אני אלרגית לבורקסים קנויים ואני עצלנית להכין בעצמי אז אני פשוט לא אוכלת
אבל בא לי ממש :>
אבל בא לי ממש :>
כן, גבינה
לא
כן, רק גבינה
באותו הנושא: