6 תשובות
אמא שלי עובדת במאפיה, כבר 15 שנה שאני רואה בורקסים כל יום.
אני מתחילה לשנוא את זה כבר
ולשאלה..אני אוכלת לפעמים בימי שישי..חוץ מזה לא
אני מתחילה לשנוא את זה כבר
ולשאלה..אני אוכלת לפעמים בימי שישי..חוץ מזה לא
לעיתים רחוקות
פעם בשבוע
כשיש הזדמנות, למשל בארוחות בוקר בבית ספר וכאלה
בערך פעם בכמה חודשים
בערך פעם בכמה חודשים
אמ פעם ב כאילו לרוב זה בארוחת כיתה או משהו
אולי פעמיים שלוש בחודש... שיוצא ..
אנונימית
באותו הנושא: