10 תשובות
כמה שעות אחרי
שואל השאלה:
עוד??
עוד??
באותו רגע.. זה לא חיצוני.. הרי מי שבוחן זה מורה נוסף.. לי ישר אחרי אחרי עצם זה שהוא חתם על הטופס הירוק
מה? בדרך כלל הוא אומר אחרי הטסט.. לי הוא אמר שעברתי ישר אחריי הטסט..
תשאלי את המורה שלך
תשאלי את המורה שלך
אנונימית
שואל השאלה:
המןרה אמר לי שהוא ידבר עם הבוחן. אז עוד כמה זמן הוא יגיד לי?
המןרה אמר לי שהוא ידבר עם הבוחן. אז עוד כמה זמן הוא יגיד לי?
מי היה הבוחן?
אם חיצוני עונים עד 4 שעות אחרי אז פנימי עד שעה זה בלי טאבלט.. המורה מבלבל את המח.. סוריי
שואל השאלה:
מה זה משנה מי היה הבוחן?
מה זה משנה מי היה הבוחן?
זה משנה. בוחן לפנימי אמור להיות מורה נוסף (לא טסטר) והוא בלי שום טאבלט, הוא מבין בזה ואמור לענות ישר אחרי הטסט אם עברת או לא.. אם עברת הוא יחתום לך על הטופס הירוק.. אין פה מה להתעכב ולמרוח יותר מידי
זה מוגזם שלא ענו לך עד עכשיו
באותו הנושא: