3 תשובות
אני לא בטוחה אבל כי נראה לי אף אחד לא עושה את זה או מצפה לזה
ה"אף אחד" זה כאילו שאף אחד לא אומר או עושה משהו שאמור להוביל לתגובה הזו(/מעשה/אמירה).
כמו תגובה רנדומלית כזו ופחות מקובלת.

נגיד:

אף אחד:
אני: *אוכלת דגדגים עם שוקולד*
כאילו אף אחד לא ביקש ועדיין בכל זאת עושים את זה
אנונימית