3 תשובות
קודם כל, אני לא שונא אנשים שלא חושבים כמוני. אני שונא אנשים שלא מכבדים את הדעות שלי. אני מכבד את שלהם, אז גם הם צריכים לכבד את שלי.
אני מכבדת מאוד אנשים עם דעות שונות משלי וממש עצבנית על אנשים שמזייפים את הדעה שלהם בשביל לצאת יותר טוב
אני שונא שמאלנים כי הם או מתרוממים שחושבים שהם נאורים וטובים, אנשי תרבות הpc המסריחה או שהם שמאלנים קיצוניים שנגד המדינה או רק מסיתים נגד הימין ובעיקר ראש הממשלה
אנונימי