12 תשובות
לא
~L~
כן, בן אדם אחד.
למה? כי הוא עושה לי דברים נוראיים וכל פעם שאני רואה את הפרצוף שלו או נזכרת בו, עולה לי העצבים.
שואל השאלה:
למה וכמה?
שואל השאלה:
מה הוא עושה לך?
הוא מקלל אותי, משפיל אותי, מתנהג כמו ילד קטן, פעם הוא משך לי את השיערות ועד עכשיו כואב לי.
למה הוא עושה את זה? בשביל הכיף שלו, הוא רוצה תשומת לב.
כן, בן אדם שכמעט אנס אותי
אני שונאת את החיים שלי בכללי
שואל השאלה:
בני זונות פעם מישהו קטן ממני בקצת כמה שנים משך אותי מהשיעור וגרר אותי סוג של כמעט על הכביש ליד המדרכה ונפצעתי ובכיתי צרחתי שם מכאבים וזה היה ליד רוב הבית ספר כולל עוד בתי ספר ליד זה היה כל כך משפיל ואני יודעת שבטח רוב האנשים שם לא היו בעדי ואפילו בעדו כי זה בית ספר של חארות חלק צחקו עליי אנשים שאני גם שונאת בנות שאוהבות לרדת עליי סעמק רק להזכר בזה שוב זה מעצבן אותי ואף אחד לא המנהל ולא אף אחד עשו שום דבר וגם חבר שלו המסומם של הבית ספר עמד והסתכל מהצד כשזה קרה ועודד אותו להמשיך המשכתי לבוא לספר אבל בדאגה פחדתי כל פעם שרק ראיתי אותו מרחוק ואחרי הרבה זמן השעו אותו כמה פעמים אבל לא נראלי שזה היה בגללי, לפחות לא רק בגללי..
שואל השאלה:
מהשיער*
שואל השאלה:
הלוואי שגם הוא היה עושה את זה או מישהו אחר אפילו יותר חזק וגדול ומסודר יעשה להם משהו יותר גרוע לכל אלה מהצד
שואל השאלה:
ומבוגר
כן 25 אנשים הכיתה שלי