התחברות הרשמה

בנים בניי 13 14, תארו לי את המראה של הבת הלגיטימית להיות חבר שלה.

דברו על גובה, מבנה פנים, שפתים גדולות או קטנות, צבע עיינים, שיער ואם הרבה שומן או פחות. פשוט תפרטו הרבה חח..
2 בפברואר 2020, 23:24
גוףבחורותהתאהבותתכונותמראה    
3 תשובות
מה את צריכה חבר בגיל הזה
C
Conrad
שואל השאלה:
לא צריכה רוצה לדעת מה אתם רוצים... זה חברה שלי חוח
סתם ילדה אחת
שואל השאלה:
כן לזה התכוונתי אני קצת מפגרת
סתם ילדה אחת
באותו הנושא:
תארו את המראה האידיאלי שלכם לבן בת זוג❤
בנים תתארו את הקראשית שלכם ובנות תארו את הקראש שלכם
למה בן 16 ובת 14 לגיטימי אבל בן 14 ובת 16 לא?
בנים, תארו את הבחורה המושלמת בשבילכם
בנים בנות תארו לכם סיטואציה..
בנים - תארו את הפעם הראשונה שראיתם את הבחורה שלכם בוכה
בנים תגידו זה לגיטימי שהחברה מדברת עם עוד בנים?
בנים תארו את
בנים, תארו את הקראש שלכם.
בנים,תארו תאישה שלכם
תארו בכמה מילים את סוג הגברים/בנים שתרצו לבלות איתם את חייכן/חייכם. אפשר גם מראה פנימי ומראה חיצוני.שלי בפירוט