5 תשובות
צודקתת פשוט מכור.
פשוט יש יותר טובים..
שואל השאלה:
אבל האמת דווקא קצת שמחתי שהיא עפה כי עכשיו יש יותר סיכוי לרביב לעלות לגמר (ואני שרופה עליו).
אבל זה פשוט קצת עצוב כי היא באמת שרה מדהים
אנונימית
מה לעשות, יש יותר טובים ממנה ובסופו של דבר מישהו היה חייב להיות מודח
כי זה מכור
כל התוכניות האלה הן מכורות
את הזוכה קובעים מראש ואז השופטים עושים הצגות ומתנהגים כמו שאומרים להם באוזנייה.
נראה לכם השופטים הם באמת אלה שמחליטים?