5 תשובות
כן!
אני אוהבת את השיר שלו "נשימה".
אני אוהבת את השיר שלו "נשימה".
כן הוא ממש טוב , ישלו שיר "נשימה" שפעם ממש אהבתי
^אוקי אני לא היחיד
^אוקי אני לא היחיד
מכירה רק את נשימה
זה זמר גרוע
ממש אהבתי אותו שהייתי קטנה
באותו הנושא: