7 תשובות
מיליארד כי אין לי חברה הכי טובה. החברה הכי טובה שלי זאת אני :)
אנונימית
שאלה קשה אבל נראלי להביא הכל לבסטי
אני מתה מהתגובות פה
לבסטי כי אין לי חברה הכי טובה אז הכל ישאר לי :)
מיליון וחצי למזויף
מליארד. החברה הכי טובה שלי זאת אחותי והיא תביא לי גם חחח
שאלה הזוייה
באותו הנושא: