10 תשובות
אנונימי
אנונימי
לא הייתי אומרת מה האינסטגרם שלי אם זו השאלה. טוב לי להיות אנונימית.
אין לי בעיה להחשף, ממה יש לי לחשוש, אני פשוט חושב שיש בזה משהו מיותר. שמתי את התמונה שלי מטושטשת כי אנשים פה לצערי מתייחסים אליך אחרת לגמרי אם הם יודעים שאתה נראה סביר ולא איזה מכוער.
neor_bar
שואל השאלה:
לא האמנתי שלרובכם לא תיהיה בעיה זה מדהים!
אנונימי
אני רק אם כאלה שאנחנו מדברים כבר הרבה זמן וכבר מכירים אז אתן פרטים כאלה..
אני לא אנונימית ולי אישית לא היה מפריע להגיד מה האינסטגרם שלי ..
גם לי לא אכפת roitoashy0
לא כזה אכפת לי
@dafni21
לי אין בעייה
_en_dw_
M.C