6 תשובות
כן
אם לא היה אנונימי היה פה רק ספאם והשאלות הרציניות היו באתרים אנונימים
חח לא
כן
עדיין הכל פה אנונימי גם בלי האנונימיות המוחלטת (עם השם אנונימי)
אנונימית
לא