3 תשובות
מה, בגלל שיש להם כסף?
שואל השאלה:
גם וגם בגלל המראה שלהם הם כל כך יפות
אנונימית
את חושבת שלבחורות יפות יש חיים מושלמים? אני חושבת שלבחורות יפות מציקים יותר. יש רבים שלא לוקחים אותן ברצינות. ובכל מקרה, בעוד כמה שנים, כשהיופי והנעורים ילכו - מה יישאר להן?

וכמובן - גם לעשירים יש צרות. בדיוק כמו לנו, האנשים הרגילים.
באותו הנושא: